loading...
A
AMIR بازدید : 64 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (1)

در این مقوله صحبت از یك اعتقاد و باور است. باورى كه اعداد را به كار مى گیرد تا شخصیت، قدرت، استعداد، نیازهاى درونى، موانع وجودى، واكنشهاى عاطفى و نحوه رفتار با آنها را در وجود دارنده آن عدد مشخص كند!
براساس این، تمام اجزاى این جهان، معانى خاص خود را دارند و با استفاده از راز درون هر عدد و ارتباط آن با تاریخ كامل تولد شخص و نام او به آنچه در درونش وجود دارد مى پردازد. هدف اصلى بعد از در نظر گیرى تاریخ تولد و نام شخص، دستیابى به یك عدد واحد براى یافتن شخصیت فرد است. مثلاً عدد 15 را باید به یك عدد یك رقمى (یعنى از 1 تا 9) تبدیل كنیم.
براى این كار باید تك تك رقم ها را جمع زد تا در نهایت به عددى رسید كه از یك تا 9 باشد. براى مثال مى توان در مورد همان عدد 15گفت:
6= 5 1 = 15
در واقع عدد 2رقمى 15 با تفكیك هر عدد و جمع كردن تك تك آنها تبدیل به عددى در دسته یا دسته هاى پایین تر مى شود.
در numerology (رمز اعداد) 3كلید مشخص وجود دارد. روز تولد، تاریخ تولد و نام شخص.
فرض كنید مى خواهیم عدد تولد كسى را كه متولد 9/15/1962 است به دست آوریم. توجه كنید كه نوشتن تاریخ روز و ماه تولد با فارسى متفاوت است. اول ماه، بعد روز!
در این مورد اینگونه باید محاسبه كرد:
6= 5 1=15
با داشتن عدد تولد و استفاده از آن مى توان بسیارى از نگفته ها را مشخص كرد!!
اما رمز بعدى رمز تاریخ تولد است كه باید در اینجا با اعداد ماه - روز و سال تا حدى كه از آن عددى یك رقمى (یا یكى از دو استثناى دیگر یعنى یك عدد اعداد 11 و 22باشد) ساخته شود استفاده كنید.
اگر تاریخ تولد شخصى 12/29/1957 باشد:
3=2 1=12
12= ماه
عدد روز 11=9 2=29
سال 22= 7 5 9 1=1957
عدد نهایى شخص
9=6 3 = 36= 22 11 3
در نظر داشته باشید این نمونه مثالى از اعداد 11 و 22 است و این اعداد را فقط در عدد نهایى كم مى شوند. سعى ما بر این است كه اعداد آنقدر كوچك كنیم تا به 9-1 برسد، فقط وقتى به 11 و 22 رسیدیم آن را تا مرحله آخر دست نمى زنیم!
عدد مربوط به كلمات و نامها
كلمات یك انرژى در حال نوسان در درون خود دارند. هنگام بیان كلمات، فركانس خاصى انتقال مى یابد.
یكى از قوى ترین كلمات كلمه نام است ، نامى كه در شناسنامه شماست. به گزارش «نیومرولوژى » و هسته تحلیلى آن Life path مهمترین عدد در هسته است و به همین دلیل مهمترین عدد در گزارش . این عدد بیان كننده مسیر زندگى و تمركز اصلى شخص در طول عمر اوست و از طریق جمع اعداد ماه، روز و سال به شیوه ذكرشده به دست مى آید.
.
نحوه محاسبه این عدد: از حاصل جمع اعداد مربوط به اسم شناسنامه اى فرد به دست مى آید.
Soulurge :سومین عدد مهم است . محركها و انگیزه هاى درونى او را نشان مى دهد . از تواناییهاى به دست آمده و موانع موجود در راه رسیدن به آرزوها و ایده آل ها صحبت مى كند. دیدگاههاى فرد را نشان مى دهد و در مجموع بیان كننده خصوصیات نهانى او است.
و از حاصل جمع اعداد موجود در حروف صدادار اسم شخص به دست مى آید . (O- I- E - A-U)
رمز تك تك اعداد
عدد 1 : شخص مستقل و دستیابى به اهداف براى او راحت است. قدرت رهبرى دارد، در كارها و فعالیت هاى جمعى پیشقدم است، خلاقیت و خودباورى دارد ، قدرت طلب ، حاكم برجمع، مدیرى پرتكاپو و گاه دیكتاتور است.
عدد 2 : اهل همكارى ، همراهى ، تعاون ، بشدت احساساتى ، حامى و پشتیبان جمع ، با قوه تصور بالا، به شدت به فكر خانواده ، در مقام یك مادر ، مادرى خوب و فداكار ، هوشیار و گاهى خجالتى.
عدد 3 : به فكر لذت بردن از زندگى . پرشور و هیجان ، خوش بین ، خلاق ، اجتماعى ، داراى ذوق هنرى ، خواهان پیشرفت ، توسعه طلب، اهل سفر و علاقه مند به فرهنگ سایر كشورها. داراى تحصیلات بالا بخصوص در زمینه هنر و به هرچیزى مى اندیشد كه افق فكرى او را بالا ببرد.
عدد 4 : منظم، سخت كوش، اهل كار زیاد، اهل عمل ، واقع بین، صادق، مستقل ، علاقه مند به تغییرات و ایده هاى نو، اما گاهى اوقات با تمام این خصوصیات خوب ،كله شقى مى كند و فقط خود را در نظر مى گیرد.
عدد 5 : پرشور و هیجان ، بهترین استفاده كننده مثبت از آزادى، خلاق ، مترقى ، كنجكاو و علاقه مند به فعالیت اجتماعى، عاشق صحبت كردن ، ذاتاً معلم ، اهل صحبت و نویسنده ، عاشق تنوع، آزادى و سفر.
عدد 6 : متعادل ، مسؤول كسى كه مسائل و روابط عشقى قسمت اعظمى از زندگى او را در بردارد. طبیعتاً سیاستمدار، كسى كه اصلاً ناسازگارى و ناهماهنگى را تحمل نمى كند و در ضمن «رومانتیك» هم هست.
عدد 7 : داراى بصیرت حساس، مرموز، با دیدگاههاى روحانى و معنوى ، تحلیل گر ، داراى فهم و درك بالا ، درون گرا و جویاى حقیقت.
عدد 8 : جاه طلب، قدرت طلب، موقعیت طلب، موفق در دنیاى تجارت، اهل عمل ، مادى گرا، عاقل ، صبور ، مسؤولیت پذیر، در مورد زندگى شخصى، فردى سرد وهمیشه تنها.
عدد 9 : فارغ از خودپرستى ، نوع دوست، بدون چشمداشت بخشش مى كند ، مهربان ، دلسوز، با جرأت، مصمم و كسى كه قبل از فكر عمل مى كند.
نكته اى جالب توجه براى تجار
مى توان عدد نام تجارتى را كه انتخاب مى كنیم (نام محصول ،نام فروشگاه ،مغازه و... ) محاسبه و با یافتن بهترین عدد از میان نام هاى موردنظر با اسم نهایى و البته بهترین آنها را به منظور موفقیت در كار انتخاب كرد!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fazel در تاریخ 1392/03/27 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

با سلام
وبسایت خوبی داری راجع به عجایب دنیایی
غرض از مزاحمت اسم من فاضل هستش و کارم ادیت قالب ساخت بنر هدر و لوگو
ازت میخوام به وبسایت من سربزنی و اگه بخوای حاضرم قالبت رو به بهترین نحو ادیت کنم با کمترین قیمت تا هم وبسایتت یه چیز تک در بیاد و بازدید کننده های ثابت خودش رو داشته باشه
منتظرت هستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید مطلب سایت بیشتر تو چه مبحثی فعالیت کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 4,448