loading...
A
AMIR بازدید : 41 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

چنین گفت رســتم به سهـــراب یل*****که من آبـــرو دارم انــــــدر محـــل

 

مکن تیز و نازک ، دو ابـروی خود****دگر سیخ سیـخی مکن؛ مـوی خود

 

شدی در شب امتــــــحان گرمِ چت*****بروگــمشو ای خــاک بر آن سـرت

 

اس ام اس فرستادنت بس نبــــــــود****که ایمـیل و چت هم به ما رو نمـود

 

رهـا کن تو این دختِ افراسیــــــاب*****که مامش ترا می نمــــاید کبــــــاب

 

اگر سر به سر تن به کشتن دهیـــم*****دریغـــا پسر، دستِ دشــمن دهیـــم

 

چوشوهر دراین مملکت کیمــیاست****زتورانیان زن گرفتـــــن خطـــاست

 

خودت را مکن ضــــایع از بهــراو****به دَرست بـــپرداز و دانش بجـــــو

 

دراین هشت ترم،ای یلِ با کـلاس*****فقـط هشت واحد نمـودی تو پاس

 

توکزدرس ودانش، گریزان بـُدی*****چرا رشــته ات را پزشـکی زدی

 

من ازگـــــــــور بابام، پول آورم******که هــرترم، شهـریه ات را دهـم

 

من از پهلــــــوانانِ ­ پیــشم پـــسر*****ندارم بجــز گرز و تیـــغ و ســپر

 

چو امروزیان،وضع من توپ نیست****بُوُد دخل من هفـده و خرج بیست

 

به قبـض موبایلت نگـه کرده ای******پــدر جــــد من را در آورده ای

 

مسافر برم،بنـده با رخش خویش*****تو پول مرا می دهی پای دیـــش

 

مقصّر در این راه ، تهیمیــنه بود*****که دور از من اینگونه لوست نمود

 

چنیـن گفت سهـراب، ایـــول پـدر*****بُوَد گفـــته هایت چو شهـد وشکر

 

ولـی درس و مشق مرا بی خیـال*****مزن بر دل و جان من ضــد حال

 

اگرگرمِ چت یا اس ام اس شویــم***ازآن به که یک وقت دپرس شــویم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید مطلب سایت بیشتر تو چه مبحثی فعالیت کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 4,469